2 Mayıs 2013 Perşembe

Canım acıyor sevgili

Sana en çok ihitiyacım olduğu zaman gitmen çok anlamsız...Biraz daha kalamaz mıydın? Birlikte gezerdik yine..Hani hatırlıyor musun ilk buluşmamızı kahkahalar atmıştık.''VAROŞ'' en sevdiğimiz kelimeydi.Söyler söyler gülerdik birlikte.Birlikte şarkı da söylerdik hatırladın mı? Bir gün çıkıp bana yardım et demiştin.Nasıl dedim nasıl yardım edeceğim sana?Benimle şarkı söyle demiştin söyle ki sevmediklerimiz duysun.O zaman bir kez daha sevmiştim seni.Öpüşemezdik :) utanırdık..Sen cesaretliydin ama.En çok da gamzeni severdim sağ yanağında..Ağlamama dayanamazdın :) Bir gün birlikte ağlamıştık sabaha kadar hatırladın mı bebeğim? Bebeğim dedim de .. En çok bu lafı severdin.Ben de ''sevgilim''.Yemek yerdik birlikte tüm iğrençlikleri yapardık hatırladın mı?Bir gün nar ekşisi karabiber suyu karıştırmıştık ben içecektim kahkaha atmıştık.En zor günlerimiz birlikte değil miydi?Hayallerimiz? En çok onları severdik.Çok yazı yazdım sana sevgili çok kelime denedim ama olmadı.Yazdım sildim yazdım sildim...Bir gün sevgili..Bir gün senden başka biri sarıldı bana.Senin parfümünü kullanıyordu.Aynı sen kokuyordu sensizlik kokuyordu.Fularını attım sevgili.Ağlayarak attım.Söz vermiştim sana ben ağlamayacaktım..Sahi sevgili özlemiyor musun?Kokumu,çok sevdiğin gözlerimi?Hiç mi özlemiyorsun? Saçlarımı örerdin ya beceremezdin onu da en son karıştırırdın saçlarımı.Sarılınca beline gelirdim sevgili aramızda 25 cm vardı..Şimdi gelsen sevgili..Çok özledim Yaren desen çok özledim ben seni..Ben nasıl kabul edeceğim? Onca ettiğin laftan sonra ? Gelmeyeceksin biliyorum ama bir kere özledim de bari n'olur.Gel yine birlikte bağıralım bir kez sarılayım son kez..Söz gideceğim.Yemin olsun gideceğim.Ama gel be bir kez..''Eve gidince mesaj at olur mu merakta bırakma beni'' de son kez bana.Kimin kollarındasın sevgili? İyi bakıyor mu sana?Gülüşlerin hala gözlerimde söyle ona iyi baksın sana...İyi baksın..ÇOK İYİ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder