3 Mayıs 2013 Cuma

TIPKI ORADAYMIŞIM GİBİ

Bugün neyden bahsedeyim sana?Çekip gitmenden,arkana dönüp bir kez bakmamandan,umursamayışlarından?En sevdiğim balonlardan bahsedeyim mi sana?
  Ben çok severim balonları.Bir sürü balon büyük büyük rengarenk bir sürü balon..Birlikte ilk dinlediğimiz şarkıda balonlarımızı uçurabilirdik.Dilek tutardık ben seni dilerdim yine..Bizi dilerdim bitmeyişimizi dilerdim.Sonra uçururduk birlikte..Onlar uçardı biz izlerdik...Uçarlar,uçarlar,uçarlar...Özgürler artık.Sahi biz özgür müyüz?Sorumluluklarımız çerçevesinde her şeyi yapabiliyor muyuz?Sana sarılmak istiyorum,özgürüm.Peki neden yapamıyorum?Uzaksın...Kilometrelerce,Duygularca uzaksın bana.Çıkıp gitmem senin için bir şeyi ifade etmiyor ben gittim çünkü.Gittim.Sen gitmedin değil mi ben gittim?Söylesene ne zaman geldin?
   Sana biraz da şarkılardan bahsedeyim.Şarkılar...Bir şarkı ve ardından gelen milyonlarca anı.Birkaç cümle birkaç kelime var.Bir an da çıkıveriyorlar hafiften bir melodiyle.Nefesim kesiliyor,gözlerim doluyor,susuyorum...Yavaş yavaş söylüyorum...Sen duymadın hiç beni şarkı söylerken...Çirkin oluyorum zaten boşver.
   Ağlıyorum bazen gözümden süzülen birkaç damla tuzlu su canımı yakıyor.Çok saçma değil mi?Bir su ne kadar can yakabilir ki?Bir kaç anı bir kaç gülümseyiş kadar canım yanıyor.
   Kelimelerimi kaybediyorum,yazıyorum siliyorum...Yazamıyorum bazen aklımda binlerce düşünce  kahvem baş ağrım göz yaşlarım her şey tamamken kelimelerim gidiyorlar...Yazma der gibi...O artık öldü der gibi dökülüyor kelimeler...ŞİMDİ AÇ ŞARKIYI,ŞARKIYI AÇ VE GÖZLERİNİ KAPA TIPKI ORADAYMIŞIM GİBİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder