5 Mayıs 2013 Pazar

Sen yine gittin

Ben yine güçlü olmak zorundayım...Sen yine gittin ve kalan yine ben.Şimdi ne yapayım söylesene?Merak etmeyeyim mi sen?Sen bakar mısın başının çaresine?Peki benim başımın çaresine kim bakacak?Tamam her insan yalnızdır kendi içinde ama biz iki kişilik yalnız olabilirdik...Başta kullandığım biz kelimesi için özür dilerim.Sen ve ben hiçbir zaman biz olamadık ki.Yabancıydık biz birbirimize.Birbirine muhtaç iki yabancı.''Merak etme ben bulurum bir yol'' Olur merak etmem zaten neden edeyim ki?Sadece bir kaç gece hiç uyumam gözlerim yine şişer ama ben makyajla yine kapatırım sen merak etme.Yine mutlu sanır insanlar beni.Ne yaşıyorum yaşadım kimse bilmez ama mutluyumdur.Merak etme ben de iyi bakarım kendime.Okula gider gelirim derslerimi çalışırım notlarım düşer ama sen gelince çok eğlendim derim sen de inanırsın...
Söz vermiştin gitmeyecektin.Bırakmayacaktın beni,bizi...Arkandan ağlatmayacaktın bir gün çıkıp seni seviyorum diyecektin sarılacaktık.Hayaller kuracaktık biz birlikte.Yine biz dedim bak...Yapamıyorum sanırım ben.Giyiniyorum yine süsleniyorum hiç görmediğim yüzünü arıyorum sokaklarda.Gelecek diyorum...Yaren bak ben geldim diyecek sarılacak.Tamam diyeceğim işte geldi rahatlayacağım.Kimse bana bir şey yapamaz artık diyeceğim.Ama gelmeyeceksin değil mi? Gittin değil mi?Düşüneceksin acaba ne yapıyor diyeceksin,geri dönsem mi...Ama dönemem ki ben onu mutlu edemem.Cümlelerin bunlar değil mi?
Ben senden mutluluk beklemiyorum ki ben senden seni bekliyorum sadece.Bizi bekliyorum...Mutsuz da olurduk birlikte ağlardık saatlerce.Şarkılarda arıyorum seni.Birlikte dinlediğimiz şarkılarda...Her kelimesinde her hecesinde seni buluyorum.Sonra bir bakıyorum ki oradasın.O hecede o kelimede.Oradasın işte.Mırıldanıyorum yavaşça.Sonra nefesim kesiliyor.Sen varken güçlüysem neden nefesim kesiliyor ki?Anlıyorum ki yine yoksun sen.Alıyorum elime kalemi seni yazıyorum.Sensizlik kadar ,nefesim kadar yazıyorum seni.Sonra bırakıyorum kalemi yırtıyorum yazdıklarımı...Sen yine yoksun.Gelmemişsin.Gelmeyeceksin...
Buldun mu bir yol iyi misin oralarda? MERAK ETME BEN KENDİME ÇOK İYİ BAKTIM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder