5 Mayıs 2013 Pazar

SİL BAŞTAN

Yeniden inşa ettim kendimi bugün.Yıpranmış,ağır darbeler almış kalbim eskisinden daha güçlü.Yeni güne umutla bakmak için kalbimin kırıklarını hüzünler ile birlikte çöpe attım.Devam ediyorum kaldığım yerden oyunuma.Hasretinde eskittiğim prangalar yerini saatlere bıraktı.Çünkü zaman benim için daha değerli.Asla sırt çevirmeyeceğim dostum da yanımda.Kahve.Yokluğunda beni toparladı.Aslında bir teşekkür borcum var kendisine.Artık daha sabırsızım ben yaşamda.Dakikalar saatleri günler haftaları takip ediyor lakin benim gözüm ufuk çizgisinde her daim.Neden mi ? Sebebi son derece aşikar, güneşin doğuşu yenin günün habercisidir.Beraberinde içimi döktüğüm bu harflere sığdıracak yaşanmışlakların takipçisidir batan güneş.Ve seni aldattığım yıldızlar..Kabul etmeliyim ki yıldızlara aşığım.Gecenin karanlığını bozan irili ufaklı alabildiğince yıldız.Onlar ki beni derin denizlere götüren,beynimin en ücra köşelerinde gezdiren..Ben böyleyim işte, yeni merhabalara yelken açmak içinhatıra bıraktığın tebessümler eşliğinde adım adım yürüyorum geleceğe.Mutlu ve umutlu... -VOLKAN KARACA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder