15 Mayıs 2013 Çarşamba

Sen nasılsın

Yoruldum sanırım artık...Kelimelerim,göz yaşlarım,ilham perilerim gelmiyor artık...Artık birlikte dinlediğimiz şarkıları bile dinleyemez oldum.Dinleyemez mi oldum dinlemez mi oldum artık karar veremiyorum.Sorsan adını bile unutacak duruma geldim.Bu sıralar çok eğlenceliymişim.Nedendir bilinmez sürekli saçmalıyorum.Duruyorum haydi bir kahkaha sarıyor beni...
   Neyse işte geçiyor böyle böyle günler.Sahi sen nerdesin?Nasıl gidiyor?iyisin değil mi?Sen hep iyi olursun zaten..
  Duygularım köreliyor bayağı.Hissedemiyorum mesela artık ne aşkı ne hüznü.Bir tarafım...Küçücük bir tarafım sürekli özlüyor...Kimi neyi bilmiyorum ama sürekli özlüyorum.Sonra akşam oluyor..Ah akşamlar...Hoş artık uyumuyorum da.Geçmiyorum yatağıma masa başında uyuyakalıyorum kimse bilmiyor.
   Tükeniyor kelimelerim..Yazacak bir şey bulamıyorum sana,seni anlatmaya..Hoş artık ne gerek var ki?
Bize ne hacet?
   Yalnızım biliyor musun...Çok yalnızım.Birileri var çevremde aşkım bebeğim canım nasılsın diyorlar.Çok iyiyim canım ya çok iyiyim...Mesela ölüyorum artık..Artık beklemiyorum seni.Mutlu olurum diye de beklemiyorum alıştım bu halime ben.Derin bir nefes alıyorum ağlayacağım evet rahatlayacağım...Olmuyor.Göz yaşlarımı da almışsın.
    Eskiyi özlüyorum.İnsanları henüz tanımadığım zamanları.Hayat o zaman birkaç kişiden ibaretti.Gelirdim giderdim ve biterdi.Sıkılırdım.Yeni insanlar derdim,yenileri gelsin artk.Geldiler :) bayağı geldiler hem de.Çok kalabalık olsa gerekler ben onları da kabul edemedim
   Dedim ya yazamıyorum artık tükeniyor kelimeler ben iyiyim merak etme,sahi sen nasılsın?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder